\section{Προβλήματα που αντιμετωπίστηκαν} Κύριο πρόβλημα που αντιμετωπίσαμε ήταν ότι δεν ήμασταν σίγουροι που πρέπει να καλέσουμε τις συναρτήσεις μας, καθώς μας ζητήθηκε να μην επέμβουμε στον κώδικα c++ (είχαμε κάνει μια αρχική υλοποίηση σε c++, αλλά την αλλάξαμε). Για το λόγο αυτό βάλαμε την \inlcode{onStartPressed} μέσα στη main πριν την εντολή \inlcode{app.run()} όπου ξεκινάει και η λειτουργία του μηχανήματος. Την \inlcode{getChange} όμως την καλούμε μέσα στο \inlcode{VendingMode.cpp} πριν γίνει η κλήση της συνάρτησης \inlcode{startReleaseWorkflow()}, δηλαδή πριν το μηχάνημα ελευθερώσει το αντίστοιχο προϊόν. Δε βρήκαμε πως να την καλούμε αλλιώς, ώστε να μην επέμβουμε καθόλου στον κώδικα c++ και να παίρνουμε και τις τιμές για κόστος προϊόντος και χρήματα που έχουν μπει. Ένα μικρό πρόβλημα που είχαμε στην αρχή, ήταν ότι δεν είχαμε προσθέσει τον κατάλληλο κώδικα στο αρχείο \inlcode{Application.cpp} με αποτέλεσμα να μη λειτουργεί το κουμπί μας. Αρχικά είχαμε κάνει υλοποίηση με τροποποίηση του κώδικα c++ με αλλαγές στο \inlcode{VendingMode}, κατάλληλα \inlcode{VendingScreen}, όμως όπως μας απαντήσατε και στο e-mail δεν ήταν αυτό που θέλατε, οπότε σπεύσαμε την παραμονή του εργαστηρίου να υλοποιήσουμε την άσκηση εκ νέου.